15 oktober 2012

Ludieke bedankactie van het CDA voor de bewoners van Exmorra en Allingawie

Exmorra en Allingawier hebben samen voor meer dan 40% van de CDA stemmen gezorgd in Súdwest-Fryslân bij de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september 2012.

Een bijzonder  hoog percentage waar Sander de Rouwe - CDA Tweede Kamerlid -  nu ook eens na de verkiezingen aandacht aan wil besteden aan de mensen die op het CDA gestemd hebben. En waar kun je dat beter doen dan  in het gebied met zo’n hoog CDA gehalte?

Een mooie geste van Sander de Rouwe om op vrijdag 11 oktober jl. samen met een aantal enthousiaste campagneleden aan te bellen bij alle bewoners en een mooi fris plantje aan te bieden. Een plantje met de naam Kalanchoë calandiva. De bloemknopjes worden gevormd bij het korter worden van de dagen, juist in het donker en dit is tegelijk symbolisch voor de tijd waarin het CDA zich nu bevindt. Vanuit het donker gaat het CDA weer bloeien.

De bewoners zijn blij verrast en reageren heel erg positief. De dankbaarheid en de warmte van de inwoners van Exmorra en Allingawier zorgen ervoor dat - ondanks de stromende regen - dit een superdag is geworden met veel positieve publiciteit voor ons aller CDA.

Hieronder de reportage van tvbolsward

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="225" src="http://www.youtube.com/embed/_rSUu-Yt3PE" width="400"></iframe>

Rinske Poiesz-Zijlstra
PR cda-swf