03 juni 2010

Vrijdag 4 juni: Verkiezingsmanifestatie CDA Súdwest Fryslân!

Vrijdagavond 4 juni bent u van harte uitgenodigd op de eerste grote openbare verkiezingsbijeenkomst van het CDA Súdwest Fryslân! Deze avond staat in het teken van de Tweede Kamerverkiezingen en de a.s. gemeenteraadsverkiezingen. Staatssecretaris en oud partijvoorzitter Marja van Bijsterveldt is samen met velen anderen onze te gast! Zet het in uw agenda en kom naar deze mooie bijeenkomst! Neem vrienden, familie, bekenden mee!

Wat? Verkiezingsbijeenkomst CDA Súdwest Fryslân (voor alle leden en sympathisanten in Fryslân)Wie? O.a. Marja van Bijsterveldt, Jan Bargboer Joop Atsma & Sander de RouweWaar? Loonbedrijf Henk Brandsma (van: Rock bij Rein), Wolsumerwei 2 in WolsumHoe laat? Schuur open: 19.30 uur, start 20.00 uur.

Speciaal: het campagneteam is bezig om vanuit elke afdeling (Bolsward, Sneek Wúnseradiel, Nijefurd en Wymbritseradiel) een boot te laten varen naar deze bijeenkomst. Wilt u gezellig meevaren? Of heeft u een boot ter beschikking? Bel of mail dan met coördinator Doet Boermans uit Bolsward: [email protected] of 0515-574790

Komt allen, we maken er een hele mooie en bijzondere campagneavond van!

Met vriendelijke groet,

Het Campagneteam Súdwest Fryslân