20 oktober 2021

Voorster Nieuws 20-10-2021

CDA Voorst: wij kiezen voor lokaal
Eerlijk is eerlijk. De afgelopen jaren binnen CDA Voorst waren roerig. Onrust, afsplitsingen en een breuk met de coalitie. Die breuk was nietvoor niets. Wij zetten ècht het lokale belang voorop. Daar passen prestigeprojecten, opvallende uitruil van spoorwegovergangen voor een randweg en daardoor een ingrijpende aanslag op de gemeentefinanciën niet bij.

CDA Voorst: principes en kernwaarden tellen
Waar anderen uitgaan van politiek voor de korte termijn, ligt dat bij het CDA Voorst anders. Het CDA Voorst is een lokale politieke beweging die opereert vanuit een aantal kernwaarden. Dat zijn rentmeesterschap, gespreide verantwoordelijkheid, publieke gerechtigheid en solidariteit. Goede termen. Tegelijkertijd best wel theoretisch. Daarom hebben we ze binnen het CDA Voorst doorvertaald naar drie thema’s:Samen Leven, Samen Wonen, Samen Werken. Want samen zijn we joúw samenleving. Daar hebben de meeste mensen wel een beeld bij.Geïnteresseerd? Neem contact met ons op via [email protected] of 06 2241 7032.

CDA Voorst: een levendige beweging
We zijn op dit moment druk. We doen werkbezoeken. We spreken met vertegenwoordigers van verschillende organisaties binnen onze
gemeente. We hebben een grote enquête uitgezet bij verenigingen. We zijn de website aan het restylen. We maken korte videoblogs. We
schrijven aan het verkiezingsprogramma. We zijn aan het bepalen hoe je nu gemeentepolitiek kunt bedrijven met écht het belang van de
burger voorop. Kortom: er zit leven in het CDA Voorst.

CDA Voorst: join the team !
Het team van CDA Voorst zit in een goede flow zoals dat zo mooi heet. Positief geladen en met mooie eerste resultaten. Een team met
vertrouwde èn nieuwe gezichten. In dit kader verwelkomen we alvast Theo Timmermans die in de Raadsvergadering van 25 oktober als
fractievertegenwoordiger wordt benoemd! Hoe zou het zijn om deel uit te maken van zo’n team? Je bent van harte welkom. Zo kun je echt
zeggen dat je samen met CDA Voorst werkt aan joúw samenleving.