18 november 2021

Voorster Nieuws 17-11-2021

“De Onroerende Zaak Belasting (OZB) gaat omhoog. Voor het geval dat...”

Dit is besloten door een kleine meerderheid in de gemeenteraad van Voorst. Opmerkelijk, want 'uitgangspunt van de coalitie is dat belastingverhogingen zoveel mogelijk moeten worden vermeden'. En de begroting kent voor 2022 geen tekort.

Toch deze verhoging. Wat vind je daar nou van?

a) Maakt niet uit, geld speelt geen rol.

b) Oei, alles wordt duurder. Waarom wordt er dan verhoogd als dit niet strikt noodzakelijk is?

c) Behoorlijk absurd. Aan de ene kant subsidies vanuit het rijk vanwege de energiekosten, anderzijds lastenverzwaring door de gemeentelijke overheid.

Jij maakt verandering mogelijk.

Als je kiest voor optie b) of c) wordt het tijd om hier wat aan te gaan doen. En dat kan. CDA Voorst is een lokale partij, met duidelijke uitgangspunten. Vandaar dat we het bovenstaande aankaarten. Want lokale politiek gaat niet alleen over lantaarnpalen. Het gaat over je hele leefomgeving, hoe je met elkaar omgaat en hoe je bestuurt.

Ons uitgangspunt is: samen wonen, samen werken en samen leven. Want dan zijn we samen jouw samenleving.

Eenvoudig bijdragen aan verandering

Verandering voor elkaar krijgen hoeft niet moeilijk te zijn. Het begint met het uitbrengen van je stem in maart 2022.

Je kunt ook meepraten en mee-organiseren. Dat kan heel goed bij CDA Voorst. We staan midden in de samenleving. We willen de Gemeente Voorst mooier en beter maken. Dat doen we met een frisse ploeg. Jij bent van harte welkom om mee te doen. Koudwatervrees? Hoeft helemaal niet. Je bent van harte welkom. Neem even contact op en we bellen je.

Algemene Ledenvergadering

Of kom bijvoorbeeld naar onze algemene ledenvergadering op 25 november om 20.00 uur in gebouw Irene, Dorpsstraat 10, Twello.