Op donderdagavond 20 januari om 19:30 uur gaan we samen met jullie (digitaal) in gesprek met Derk Boswijk. Derk is Tweede Kamerlid namens het CDA en is onder andere woordvoerder landbouw. In zijn eerste honderd dagen als Kamerlid heeft hij meer dan honderd boeren bezocht. Hij schreef een visiestuk, perspectief voor boeren, waarin hij schrijft over een eerlijke visie, concrete maatregelen en hulp om de boeren in Nederland een nieuw perspectief te bieden. Het CDA West Maas en Waal heeft oog voor die prachtige sector, waardoor onze gemeente is opgebloeid. De agrarische sector is voor ons niet het probleem in de gehele klimaatproblematiek, maar juist een deel van de oplossing. Kom daarom donderdagavond 20 januari langs om je vragen te stellen en zorgen te delen. Door samen in gesprek te gaan, komen we samen tot een oplossing.

Allereerst zal Derk Boswijk kort zijn visie delen, waarop lijsttrekker Frans van Gelder vanuit West Maas en Waalse perspectief het woord neemt. Hierna is er ruim de tijd om vragen te stellen aan Derk. Gespreksleider Max Beijer zal proberen om zoveel mogelijk aanwezigen aan het woord te laten.

Meld je hier aan om er 20 januari a.s. bij te zijn!