31 oktober 2023

CDA Winterswijk op bezoek bij DFDS

Op maandagavond 6 november gaat CDA Winterswijk op bezoek bij het bedrijf DFDS. Een mooi bedrijf aan de rand van Winterswijk. Wij bieden iedereen de gelegenheid om de activiteiten van dit bedrijf eens met eigen ogen te bekijken. Het is een openbare bijeenkomst: iedereen is welkom!

Wij starten om 18:00 uur met een inloop bij de Venemansmolen. Daar staan broodjes en een kop soep klaar. Om 18:45 uur komt dhr. Kremer ons meer vertellen over het DFDS. Hoe is het bedrijf ontstaan, welke activiteiten zijn er nu, maar ook toekomstplannen komen dan aan de orde. Na de inleiding gaan we te voet het bedrijf bezoeken. Als u slecht ter been bent is er een auto beschikbaar.

Wilt u ook langskomen voor de rondleiding bij DFDS en genieten van heerlijke broodjes met een kom soep? Dan kunt u zich opgeven bij Renate Grevers, [email protected].