17 juni 2021

CDA Winterswijk op weg naar gemeenteraadsverkiezingen 2022

Op dinsdagavond 8 juni hield het CDA haar eerste fysieke ledenvergadering sinds november 2019. Toen werd een bezoek gebracht aan Hesselink koffie. Ook nu in het Openluchttheater in het Huininkmaatpark was er heerlijke Winterswijkse koffie, verzorgd door Roy Stammers van Starckeroode koffie.

Tijdens de vergadering, waarbij 25 leden aanwezig waren, werden de programcommissie en de selectiecommissie ten behoeve van de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 voorgesteld en gekozen. Daarnaast werd Uta Maria Cyprian verkozen in het bestuur. " De jong(st)e aanwas in de fractie werd ook enthousiast ontvangen Wessel Oblink en Fjärel van der Zwet gaan verder als commissieleden. Het was een vergadering op een heel bijzonder prachtige plek in Winterswijk" zo keek voorzitter André Sletering terug op de avond.