collage.jpg
14 februari 2020

Vijfde valentijnsaktie!

Voor de 5e keer staat voor het CDA Winterswijk 14 februari in het teken van onze Valentijnsactie.Elk jaar zetten we 14 vrijwilligers in het zonnetje. Vrijwilligers die zich op allerlei gebieden inzetten voor de Winterswijkse samenleving. Namens het CDA: dank jullie wel!! Vrijwilligers zijn de kampioenen van Winterswijk!
Op de foto staan met de klok mee:Anna en Durk Bouma (Frerikshof, Passage en kerkelijk werk), het team van Korfbalvereniging WIKO, Benno van Lochem (Zonnebrinkkerk, electrocar en gemengd koor HZW), Marije van Weperen (Korfbalvereniging WIKO), Kees Jan Overbeeke (Zwembad Jaspers), en Heinz Kondring (Naoberteam Meddo).
Helaas troffen we niet iedereen thuis. De volgende personen vinden de attentie in de brievenbus..Hendrik Jan Mensink (Stichting Vrienden van het SKB en stichting Behoud SKB)Wilhelmien Wolters (RK-kerk, uitvaarten en div. activiteiten)René Vielvoije (Boogie Woogie Cultuurcentrum)Hans Tenbergen (Oud-Winterswijk en monument 2020)Rudie te Selle (LTO)Marijke Vielvoije (AZC/statushouders/Nederlandse taal in de bibliotheek)Henny te Brummelstroete (Fc Trias en kamp Wenters)Jan Bruggers (Automaatje)Marion Oteman (organisatie activiteit 5 mei)