01 maart 2019

CDA-lijsttrekker Gerhard Bos 6 maart in Brummen

Wat betekent de provincie voor het centrumplan Eerbeek? En welke rol speelt zij bij duurzamer maken van onze gemeente? En wanneer komen de rondwegen er nu? Op woensdagavond 6 maart a.s. spreekt CDA-lijsttrekker voor de provinciale verkiezingen Gerhard Bos over deze en meer thema’s in Brummen in Plein 5.

Er zijn wel eens twijfels over de toekomst van de Provincie als bestuurslaag, maar de werkelijkheid is dat zij bij de inrichting van de ruimte, natuur, milieu, verkeer, woningbouw en energietransitie een belangrijke rol speelt. Ook in de gemeente Brummen. Het CDA in Brummen ziet de Provincie daarom niet als een 'hindermacht', maar juist meer als een 'verbindermacht'.

In aanloop naar de provinciale verkiezingen geeft Gerhard Bos uitleg over de rol van de provincie en de kansen die zij te bieden heeft. Bijvoorbeeld bij het maken van de omgevingsvisie. Ook is er alle gelegenheid om met elkaar hierover in discussie te gaan. Iedereen is vanaf harte welkom in Plein 5, Graaf van Limburg Stirumplein 5 in Brummen. De koffie staat klaar vanaf 19.30 uur.