31 december 2021

Het CDA-ZW wenst u een gelukkig 2022!

De fractie, het bestuur en de kandidaten van het CDA Zutphen-Warnsveld wensen u een gelukkig en gezond 2022, daarnaast hopen wij dat u ondanks de maatregelen en ontwikkelingen rondom het coronavirus een fijne kerst heeft gehad.

In 2021 hebben wij helaas te horen gekregen dat wij volgend jaar afscheid moeten gaan nemen van onze raadsleden Hein Brunsveld en Karin van Wamel en van forumleden Hendrik Haringsma en André Nijenhuis.

Naast het vertrek van onze gerespecteerde fractieleden hebben wij gelukkig ook nieuwe mensen mogen verwelkomen in onze afdelingen die zich de komende jaren namens het CDA in willen zetten voor onze gemeente.

Ook in 2021 zaten onze raads- en forumleden zeker niet stil, onze volksvertegenwoordigers hebben zich dit jaar onder andere sterk gemaakt voor het behoud van een volwaardig Gelre-ziekenhuis, het onder de grond krijgen van de hoogspanningsleidingen in onze gemeente en het openen van een corona-monument.

In 2022 hopen wij samen met onze lijsttrekker Mark Purperhart een goed resultaat te behalen tijdens de aankomende gemeenteraadsverkiezingen zodat wij het christendemocratische geluid de komende jaren wederom kunnen laten klinken in onze gemeenteraad.