Mark Purperhart

Raadslid / Fractievoorzitter

Mijn naam is Mark Purperhart, ik ben 25 jaar met Surinaamse afkomst en ik studeer Ondernemer Retail op MBO-4.

Men vergeet soms waar het CDA op is gebouwd, samen met mijn team zou ik graag meer aandacht willen schenken aan de kernwaarden die we willen verspreiden met ons lokale verhaal:
Solidariteit, Gespreide verantwoordelijkheid, Rentmeesterschap en Publieke gerechtigheid. Dit is fundament van het CDA waar wij op willen bouwen, wat wellicht onvoldoende is getoond.

Samen met mijn team heb ik de eerste stap mogen maken in de politieke wereld, met de hoop dat we een verschil kunnen maken waar dat mogelijk en nodig is. Wij zullen ons de komende 4 jaar richten op een aantal onderwerpen die je ook terug kunt zien bij de standpunten, waarbij we ons hoofdzakelijk bezighouden met de 'grote' thema's Wonen, Leven en Ontmoeten. Meer informatie? Klik dan hier.

Persoonlijk ga ik me richten op een aantal belangrijke onderwerpen, cultuur, werkgelegenheid en de jongeren in onze gemeente.

Zoals ik ook tijdens mijn laatste debat heb aangegeven, de deuren van het CDA ZW staan altijd open voor alle inwoners. Dus mocht u vragen, opmerkingen of punten hebben waar u tegenaan loopt dan kunt u gerust bij ons aankloppen. Maak hier gebruik van, want de taak als volksvertegenwoordiger is om u te woord te staan en uw stem te vertegenwoordigen.