uitgelicht

Kandidaat raadsleden gezocht

Help mee aan een beter Breda!

Breda 30 april 2017

In de komende tijd gaat het CDA Breda weer aan de slag om de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 samen te stellen. Wij zijn op zoek naar mensen die goede ideeën hebben voor onze gemeente en staan voor een sociale, leefbare omgeving met als basis de CDA uitgangspunten. Kortom: als je weet wat er leeft in de stad en de dorpen Bavel, Ulvenhout, Prinsenbeek en Teteringen, bij ondernemers en verenigingen en op zoek bent naar een hobby die nooit af is, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wil je meer weten over de procedure en/of de competenties waarover wij denken dat een CDA-raadslid moet beschikken? Bekijk dan het profiel. Ook het in te vullen CV-formulier is hier te vinden.

Stuur je motivatie met daarin waarom wij jou voor het CDA op de kandidatenlijst moeten zetten en het ingevulde standaard CV-formulier voor 15 augustus 2017 naar bestuur@breda.cda.nl. Je kunt voor vragen over de procedure bij hetzelfde adres terecht.

Ken je mensen die geschikt zouden zijn voor het raadslidmaatschap? Laat ook dat aan ons weten. Wij nemen dan contact op met de mogelijke kandidaat.

Profielschets

CV invulformulier