26 januari 2023

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Het CDA is en blijft altijd een vertrouwde factor in het politieke landschap. Met uitgangspunten als “minder ik, meer wij” of “geen BV Nederland, maar een vereniging Nederland” zien we altijd de kracht van samen als enige oplossing. Ook de CDA fractie Breda is dáárvoor voor iedereen in 2023 weer vertrouwd actief in de Bredase gemeenteraad. De afgelopen weken waren er verschillende werkgroepen en werkbezoeken plus een volle agenda voor het wekelijks z.g. Bredaas beRaad. Met vanavond weer als sluitstuk de maandelijkse DebatRaad. Vertrouwen in politiek en de overheid is daarbij continu aan de orde. Of het nu graag om vragen over de omgang met burgers, hoe een inwoner van Breda bij de gemeente kan aankloppen of de waardering van onze Rekenkamer. Verder aan de slag! Blijft u ook vertrouwen houden? Met de kracht van het CDA, met de kracht van samen.