Wilco Vromans

Bestuurslid -voorzitter-

Wilco Vromans woont samen met Henrice. Samen hebben zij een dochter Eylin. Hij is in 1983 geboren in Hapert en opgegroeid in Hoogeloon in de Brabantse Kempen en sinds enkele jaren inwoner van Breda. Daartussen heeft hij in Eindhoven gewoond, waar hij actief was als raadslid namens het CDA en in Diessen waar hij als bestuurslid namens het CDA actief was.  Daarnaast is hij jarenlang als provinciaal bestuurder en auteur van diverse stukken actief geweest bij het CDJA.
Hij heeft onder andere gewerkt als manager en adviseur bij gemeenten, zorginstellingen, waterschap en GGD. Op dit moment is hij werkzaam als manager Omgevingsmanagement Zuid bij Gasunie.
In zijn vrije tijd is Wilco vaak op zijn racefiets in Breda en omgeving te vinden. Gedurende de wintermaanden verruilt hij de fiets voor een paar schaatsen en is hij een fanatiek schaatser.