04 april 2023

Godfried van Gestel geïnstalleerd als wethouder

Op dinsdag 4 april is tijdens de raadsvergadering Godfried van Gestel geïnstalleerd als wethouder. Godfried volgt Marc Jeucken op die een dag eerder afscheid nam.

Godfried van Gestel (1962) woont met zijn partner sinds 2015 in Geldrop-Mierlo; samen hebben ze 5 kinderen. Godfried heeft een eigen adviesbureau dat vooral actief is in de aanpak van Ondermijning en Zorg&Veiligheid. Dat heeft ook alles te maken met zijn verleden als recherchechef. Na zijn politietijd heeft hij in de Tweede Kamer gewerkt als directeur van de CDA-fractie, daarna was hij werkzaam voor de gemeente Tilburg en voor Rabobank Nederland waar hij verantwoordelijk was voor Vastgoed, Onderhoud Installaties en aankoop en bouwadviezen voor lokale banken. Ook die wereld is hem dus niet vreemd.

Godfried heeft in zijn portefeuille Ruimtelijke Ordening, Wonen, Omgevingswet, Gemeentelijk Vastgoed en Grondbedrijf.

We wensen hem veel succes de komende jaren!