22 mei 2024

Onze vaste posterplakker bij verkiezingen

Het CDA in Sint Michielsgestel waardeert de tomeloze inzet van een van haar bestuursleden, die tevens penningmeester is, voor zijn jarenlange toewijding aan het plakken van verkiezingsposters in de gemeente. Deze lokale held zorgt ervoor dat de boodschap van het CDA altijd goed zichtbaar is tijdens verkiezingstijd.

Tijdens de gemeentelijke verkiezingen zijn het de lokale inwoners die de kar trekken voor het CDA en op de posters te zien zijn. Hun betrokkenheid en zichtbaarheid zijn cruciaal voor het versterken van de lokale democratie en gemeenschap. Voor de provinciale en landelijke verkiezingen sieren Brabantse en landelijke CDA-leden de verkiezingsposters, wat de verbinding tussen verschillende bestuurslagen onderstreept.

Met de Europese verkiezingen in aantocht, voert Tom Berendsen de lijst aan voor het CDA. Het thema van deze verkiezingen is "Een fatsoenlijk Europa", waarbij Berendsen en het CDA zich inzetten voor een Europa dat eerlijk, transparant en betrokken is bij haar burgers.

Dankzij de voortdurende inspanningen van onze penningmeester en de zichtbaarheid van onze kandidaten, blijft het CDA een sterke en herkenbare kracht binnen Sint Michielsgestel en daarbuiten.