11 maart 2022

Wij zijn er klaar voor! Stem 16 maart op de lokale middenpartij: het CDA!

De laats maanden hebben wij met veel ingezonden artikelen verantwoordelijkheid af willen leggen voor de afgelopen 4 jaar. Maar we hebben jullie ook meegenomen in wat we de kómende 4 jaar voor dit mooie dorp willen gaan doen. In de grote advertentie in de verkiezingskrant deze week kun je een samenvatting daarvan nog eens terugvinden.  Meer informatie over ons verkiezingsprogramma en onze speerpunten vind je ook op onze website www.cdasonenbreugel.nl . Hiervandaan is het zelfs mogelijk om ons programma middels een podcast te beluisteren. Iedereen praat over inclusiviteit; wij handelen er ook naar. Op onze social media kanalen vind je vele advertenties en diverse filmpjes terug. Neem gerust eens een kijkje als je nog twijfelt op wie je wil gaan stemmen op 16 maart.

Wij zijn trots op ons programma. Waarom? Omdat we het niet allemaal zelf bedacht hebben. Dankzij heel veel gesprekken met inwoners, ondernemers, verenigingen en stichtingen zijn we tot onze speerpunten gekomen. Een programma dus wat écht gedragen wordt door het dorp zelf.

NLDoet - CDADoet

Op zaterdag 12 maart is het NL-Doet. Een actiedag vanuit het Oranjefonds om het verschil te maken voor een stichting, vereniging, of zorginstelling. Het CDA wil daar graag een bijdrage aan leveren. Daarom bieden zij om 10.00 uur de bewoners van Berkenstaete in het Atrium graag een lekkere wafel met slagroom aan. Komt u ook een kopje koffie met ons drinken? Wij horen graag wat ú belangrijk vindt!

Het CDA heeft haar campagne ingezet op positieve politiek. Onze oproep ‘Geen haat in de raad’ is opgevallen. Wij hebben deze campagne dan ook niet gebruikt om andere partijen in een kwaad voetlicht te zetten. Wij hebben juist álle partijen bedankt voor wat we de afgelopen 4 jaar samen voor elkaar hebben gekregen. Want na 16 maart, als de kiezer besloten heeft, zullen we met elkaar verder moeten.

Met de verschrikkelijk beelden van Oekraïne voor ogen is het nog duidelijker dat vrede, vrijheid en leven in een democratie een groot geschenk is. Dus je stem laten horen als je die kans krijgt is enorm belangrijk. Gemeente politiek gaat over je eigen leefomgeving. We nodigen iedereen dan ook uit om te gaan stemmen op 14, 15 en 16 maart. En bent u ook voor positieve politiek? Stem dan op het CDA. Wij zijn er klaar voor!

#MIDDENINONSMOOIEDORP

www.cdasonenbreugel.nl