Vol overtuiging doet het CDA in Vught, Helvoirt en Cromvoirt mee aan de komende gemeenteraadsverkiezingen.
Wij beginnen met een warm welkom voor de inwoners van Helvoirt in de nieuwe gemeente Vught. Vught, Helvoirt en Cromvoirt zijn 3 prachtige dorpen die per één januari één gemeente vormen. Wat in het ene dorp belangrijk is hoeft dat niet te zijn in het andere dorp. Het CDA vindt het belangrijk om de identiteit van de 3 dorpen te behouden en te versterken. Wij hebben in dit programma rekening gehouden met de verschillen tussen de dorpen en het beste daarvan gecombineerd.

Wij zijn een lokale partij die dicht bij de mensen wil staan en die hebben belang bij een goed gemeentebestuur. Dit programma is gebaseerd op wat wij de afgelopen tijd van inwoners en organisaties hebben gehoord over wat goed gaat, maar ook wat anders of beter zou moeten. Als lokale partij in Vught Helvoirt en Cromvoirt vertalen wij de waarden en uitgangspunten van het CDA in een visie op de toekomst en concrete doelen voor de komende 5 jaar.