Danny Zwart

Raadslid

Samen met Monique en onze kinderen Anouk en Femke wonen wij in Egmond. Ik ben opgegroeid in Egmond aan Zee en woon inmiddels in Egmond aan den Hoef. Sinds 2006 ben ik afwisselend commissielid, raadslid en fractievoorzitter geweest. Nog elke dag krijg ik de energie om onze gemeente nog mooier te maken dan deze al is. Mijn motivatie om in de politiek actief te zijn is dat niet de gemeente het beleid bepaald, maar wij als bewoners en ondernemers.

Ik ga voor een leefbaarheid in de dorpen, voor jong, oudere en gezinnen. Door meer en betaalbare woningen in onze gemeente te realiseren. Voorzieningen als scholen, dorpshuizen en sport moeten behouden blijven en toekomst bestendig worden gemaakt zodat de onderlinge betrokkenheid in onze dorpen in stand blijft. Dat betekent dat we moeten investeren in de dorpshuizen en in nieuwe sportcomplexen.