19 november 2021

CDA haalt Europarlementariër naar Dijk en Waard

Op donderdag 18 november bezocht CDA-Europarlementariër Tom Berendsen, samen met CDA-lijsttrekker Jasper John het bedrijf A.N. Boekel, een moderne versleverancier van groenten en fruit.

Tom Berendsen: "Een modern ondernemend familiebedrijf als dit kan op veel gebieden een voorbeeld zijn in Europa. Vanuit Oudkarspel wordt tenslotte heel Europa voorzien van groenten en fruit. Door een kijkje in de keuken te nemen kan ik weer concrete voorbeelden voor beter EU-beleid mee naar Brussel nemen."

CDA-lijsttrekker Jasper John van de nieuwe gemeente Dijk en Waard is blij dat hij Tom kon ontvangen. "Als CDA hebben wij korte lijnen met de provincie, met Den Haag, maar ook met Brussel. Dat is goed nieuws voor onze nieuwe gemeente, zodat mogelijke vraagstukken door het CDA zelfs in Brussel op tafel gelegd kunnen worden als dat nodig is. En wij zijn trots dat we zulke mooie ondernemers kunnen laten zien in onze gemeente ", aldus Jasper John.