13. Jaap Veerman

Jaap Veerman (63)

Woont in: Volendam

Zet zich in voor: sociaal huren, vitaal oud worden en woningbouw Lange Weeren

Jaap zit al vanaf 1994 bij het CDA en heeft tot 2010 in de gemeenteraad gezeten. Hij werkt al ruim 35 jaar als accountmanager bij Pneuman in Volendam en is daarnaast penningmeester bij de Vereniging van Huurders Volendam. Omdat hij ziet hoe hoog de nood is bij het woningtekort in onze gemeente, wil hij zich hard maken voor de realisatie van de Lange Weeren en andere nieuwbouwprojecten, zowel voor kopers als huurders.

Geen enkele partij zet zich zo in voor de senioren als het CDA.

De ouderen van nu staan midden in onze samenleving en willen zo lang mogelijk zelfstandig blijven. Woningen waarin je oud kan worden, (sport)activiteiten waarmee je fit blijft en goede zorg die je gezond houdt: daar willen wij voor vechten, zodat iedereen vitaal oud kan worden!

"Ik ben al jaren lid van het CDA omdat deze partij dingen voor elkaar krijgt en zich oprecht inzet voor de gemeenschap. Door een goede samenwerking kunnen we de woningbouw in onze gemeente bevorderen. Geen eindeloze discussies, maar bouwen, bouwen, bouwen!"