25 september 2019

Afscheid Dirk Oud en installatie Rob Brandhoff

Tijdens de gemeenteraadsvergadering van 24 september 2019 heeft het CDA Hoorn en de gemeenteraad van Hoorn afscheid genomen van Dirk Oud.

Sinds 2013 was Dirk actief als commissielid voor de fractie en werd in 2014 gekozen tot raadslid en tevens fractievoorzitter toen Michiel Pijl weer wethouder werd. In 2018 werd Dirk weer verkozen als raadslid, waarbij hij zich onder andere heeft bezig gehouden met de dossiers Zevenhuis, HVC en Financiën.

Dirk heeft echter gekozen voor een nieuwe uitdaging en heeft zijn woning in Zwaag verkocht en verhuist met zijn gezin naar het Limburgse Gulpen. Wij wensen Dirk heel veel succes en danken hem voor het gedane werk voor het CDA en voor de Hoornse samenleving.

De opengevallen positie van Dirk diende ook weer opgevuld te worden en deze positie zal worden opgevuld door Rob Brandhoff.

Rob stond als jongste kandidaat op de CDA-lijst en werd na de verkiezingen van 2018 commissielid voor de fractie en is secretaris bij de jongerenafdeling CDJA Westfriesland.

Na de installatie door de burgemeester en de eed door Rob mocht hij plaatsnemen in de raad, waar hij zich onder andere bezig zal houden met de portefeuilles Wonen en Bereikbaarheid. Wij wensen Rob heel veel succes als raadslid.