07 juli 2023

Familiepicknick van CDA Hoorn in het Dwaalpark

Kom naar de familie picknick van het CDA Hoorn in het Dwaalpark

De picknick zal plaatsvinden op zaterdag 15 juli van 14:00 tot 16:00 uur in het Dwaalpark in de Grote Waal. Uw hele familie is welkom. Als u hier graag bij aanwezig wilt zijn kunt u zich aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]. Geef in de mail aan met hoeveel personen, kinderen of wellicht kleinkinderen u aanwezig zult zijn.

Bij deze picknick zorgen wij voor de hapjes, maar wilt u voor uw eigen drankjes zorgen? Er is vertier tijdens de picknick in de vorm van muziek en buitenspelletjes. Het staat u uiteraard vrij om zelf ook spelletjes mee te nemen zoals bijvoorbeeld een badminton set, voetbal, jeu de boules set, etc.

Het park en met name het amfitheater waar wij de picknick zullen houden zijn goed toegankelijk. Komt u met de auto dan kunt u deze parkeren bij de tennisvereniging, dwaalpark 1.

Omdat de picknick een buitenactiviteit is zijn wij uiteraard afhankelijk van de weersomstandigheden. Houdt daarom deze website in de gaten voor het geval wij de picknick moeten afgelasten.

Bestuur CDA Hoorn