03 december 2022

Topvrijwilliger Nico Baas

Een bedankje voor topvrijwilliger Nico Baas!

Fractievoorzitter Rob Brandhoff en actief lid Ingrid de Boer-van Berkum hebben een verrassingsbezoek gebracht aan Nico Baas om hem in het zonnetje te zetten. Buurvrouw Karmen Read zat in het complot.

Meneer Baas woont in de Kersenboogerd en staat altijd klaar voor de mede bewoners in zijn appartementencomplex. Rondom het complex haalt Nico het zwerfvuil en onkruid weg. Ook de fietsenrekken vlakbij het station houdt hij schoon. In de gemeenschappelijke hal hangt hij de oud papier- en plastic ophaalkalender op. Als vitale 80-plusser klimt hij zelfs nog op de ladder om het dak van de berging schoon te maken. Alsof dat al niet genoeg is is Nico ook mantelzorger voor zijn vrouw en betrokken bij de zorg voor buurtbewoners.

Deze goedlachse en onvermoeibare vrijwilliger kreeg daarom van CDA Hoorn als dank voor zijn inzet een cadeaubon en unieke puzzel van Hoorn aangeboden.