13 februari 2018

Je bent het waard!

Je doet er toe en je verhaal mag verteld worden. CDA Almelo is een weerspiegeling van Almelo en wil zich herkennen in jou en je verhaal. Als partij van de mensen, vinden we dat iedereen er bij hoort en sluiten we niemand uit. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en de invulling daar van. Als het nodig is, denkt en werkt het CDA mee aan een oplossing.

Er gebeuren in Almelo al veel mooie dingen en die gebeuren vaak ook goed. Maar het mag in en voor Almelo meer samen en met meer aandacht voor elkaar en voor de toekomst.
Samen zorgen voor meer werk voor iedereen. Mensen opleiden of omscholen om aan de vraag te voldoen. Werk aanpassen aan de talenten en mogelijkheden van mensen. Met onderwijs, bedrijven en de mensen zelf bepalen wat hier voor nodig is.
Samen gezond leven en bewegen betaalbaar en bereikbaar voor iedereen maken. Met verenigingen die meer samen optrekken en breder kijken naar samenwerking met bijvoorbeeld scholen en wijken.
Samen jongeren zonder zorgen aan hun toekomst laten beginnen. Zonder schulden, met uitzicht op een baan en een fijne plek om te wonen. Met jongeren en onder andere woningstichtingen, schuldhulpverlening en bedrijven bedenken hoe kansen te creëren.

Doe je met ons mee? Stem dan CDA op 21 maart!

#jebenthetwaard #cdaalmelo