31 augustus 2019

Nieuw clubhuis SV Nieuwleusen en KV d’Ommerdieck

Deze week is het nieuwe clubhuis van SV Nieuwleusen en KV d’Ommerdieck feestelijk in gebruik genomen. Het duurzame gebouw is tot stand gekomen met de inzet van onder andere vele vrijwilligers en sponsoren. Zowel de verenigingen als alle Nieuwleusenaren mogen hier heel trots op zijn! Gefeliciteerd!

De open dag op zaterdag werd druk bezocht. Namens CDA Dalfsen namen Betsy Ramerman, Janine Schiphorst-Kijk in de Vegte en Roel Kouwen een kijkje in het clubhuis. Zij werden rondgeleid door Arend-Jan Schuurman, een van de enthousiaste vrijwilligers van SV Nieuwleusen. Roel Kouwen: “We hebben veel bewondering voor wat er hier is gerealiseerd door alle betrokkenen. En sportvoorzieningen moeten goed toegankelijk zijn, want iedereen doet mee! Daarom zijn we trots om vanuit CDA Dalfsen de tribuneplaatsen voor rolstoelen en scootmobielen mede mogelijk te maken.”