17) Mindert Westra

Dalfsen

Dagelijks leven
Mindert is Product Owner Data Management bij VanDijk Educatie in Kampen.

Daarom CDA
Mindert heeft een christelijke achtergrond. Hij vindt het belangrijk dit terug te zien in de politiek. Wat het politieke spectrum betreft voelt Mindert zich thuis in het midden. Wetende dat we altijd compromissen moeten sluiten om beleid uit te kunnen voeren.

Hart voor...
Het onderwijs en het klimaat.

Favoriete kernwaarde
Mindert vindt het lastig een favoriet te kiezen. In alle vier de kernwaarden kan hij zich goed vinden. Wat hem vaak bezig houdt is wat voor wereld we achterlaten voor volgende generaties. Daarom gaat Mindert voor het Rentmeesterschap.

Vrije tijd
Momenteel is Mindert kerkelijk erg actief. Hier gaat veel tijd in zitten. Ook maatschappelijke betrokkenheid vindt hij belangrijk. Zodoende is hij ook penningmeester van de lokale tennisvereniging. Vrije tijd die dan nog over blijft besteedt hij aan vrienden en familie. Ook staat Mindert af en toe op zaterdagmiddag langs de lijn en pakt hij de derde helft in de kantine mee.

Mooiste plek in Dalfsen
Het gebied rond de Vecht. Hier mag Mindert graag wandelen of fietsen.