17 maart 2018

Verbindingen onderling van groot belang!

Op zaterdagmorgen 17 maart brachten een aantal vertegenwoordigers, van de Raalter CDA fractie en een CDA statenlid Overijssel, een bezoek aan het Annahuis en de Plaskerk. Dit in kader van het project “de Plaskerk en haar omgeving”.

Dit bijzondere project is tot stand gekomen doordat er verbindingen zijn gelegd vanuit de geloofsgemeenschap van de Plaskerk met de stichting archivariaat Bentinck-Schoonheten en Landschap Overijssel t.a.v. Boetelerveld. Dit om tot een project te komen waarin de fresco’s van de Plaskerk voor de toekomst behouden worden.

Dit had niet tot stand kunnen komen zonder de subsidies van de gemeente Raalte en de Provincie Overijssel. De aandacht die de CDA-fractie Raalte voor dit project met de verbindingen die zij hebben met de statenleden van de Provincie, hebben ervoor gezorgd dat dit unieke project begin april van start kan gaan.

Het CDA is de plaatselijke partij bij uitstek en kan altijd rekenen op de steun van Provinciale en Landelijke partij genoten.