19 juni 2017

Wat is er veranderd na “100 dagen boerenverstand in de Tweede Kamer?”

Hij stond op plek 44 op de kandidatenlijst, maar kwam met maar liefst ruim 21.000 voorkeursstemmen in de Kamer! Zijn slogan was: ''Méér boerenverstand in de Tweede Kamer'.

Als melkveehouder en wethouder in de gemeente Dalfsen nu CDA Tweede Kamer woordvoerder: spoor, glastuinbouw, gewasbescherming, biotechnologie, dierproeven, gastvrijheidseconomie, toerisme, milieu, externe veiligheid en biobrandstoffen.

Tijdens het open gesprek en de interactieve bijeenkomst met publiek op maandagavond 10 juli 2017 vanaf 20.30 uur zal “onze Maurits von Martels” vragen beantwoorden als:

1.       Wat is er en zal er nog veranderen na “100 dagen boerenverstand in de Tweede Kamer?”

2.       Heb je Mark Rutte al gesproken en dé 1.000 euro gekregen?

3.       Hoe ondersteunt Maurits Salland in “Den Haag” en hoe kan Salland Maurits in “Den Haag” steunen?

Deze avond zal plaatsvinden bij Recreatiebedrijf de Maathoeve in Heeten. Heeft u nu zelf al vragen aan CDA Tweede Kamerlid Maurits von Martels om 10 juli te stellen, dan kunt u deze mailen naar [email protected]. De beste vraag zal worden beloond met een “Meet & Greet” met Maurits von Martels en het stellen van de vraag tijdens de bijeenkomst!

Let op: voor leden begint de avond al om 19.30 met de Algemene Ledenvergadering!

Kortom, een niet te missen avond! Introducees zijn uiteraard van harte welkom. Wij verzoeken u vriendelijk om u digitaal via het formulier http://bit.ly/MauritsVonMartels  aan te melden.

Wij hopen u van harte te ontmoeten, namens fractie en bestuur van CDA-afdeling Raalte.

De agenda voor deze avond is hier te dowloaden

Het verslag van de vorige ALV is hier te downloaden

Het verslag van de ALV van 01-06-2016 is hier te downloaden

Het finaciële gedeelte is op aanvraag beschikbaar. Tevens hebben de leden van CDA Raalte deze ook via de mail reeds ontvangen.