12 februari 2022

Derk Boswijk

LOKALE AGRARISCHE CDA-ACTIE MET ‘DERK ON TOUR’

Op vrijdagmiddag 18 februari organiseren de gezamenlijke afdelingen CDA-Hellendoorn, CDA -Wierden/Enter en CDA-Twenterand een Agrarische Manifestatie in Daarle met ‘DERK ON TOUR’. Tijdens de manifestatie presenteren de CDA-fracties hun eigen lokale agrarische Visie aan CDA Landbouwwoordvoerder in de Tweede Kamer Derk Boswijk. Derk Boswijk bezoekt wekelijks op vrijdag agrarisch ondernemers in het hele land, om ook zelf goed voeling te houden met de dagelijkse praktijk en voor een goed gesprek met ondernemers ter plekke. Derk heeft de laarzen en overall altijd in de auto en werkt of melkt ook regelmatig een uurtje mee. Op 18 februari is hij te gast en aanspreekbaar op diverse lokaties in Overijssel. Derk gaat in gesprek met ondernemers over ‘Perspectief voor boeren- nieuwe wegen naar een toekomstbestendige agrarische sector en platteland’. Vanuit Hellendoorn is er aandacht voor de recent aangenomen motie voor benoeming van de plaatselijk agrarisch medewerker, met bijbehorend actieplan. De bijeenkomst start van af 15 uur aan de Hellendoornseweg 19A in Daarle en duurt tot ca 17.30 uur . Tijdens de manifestatie is er uiteraard aandacht voor de diverse agrarische kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op 14,15 en 16 maart. Voor CDA Hellendoorn zijn dat: Jan Immink en Willy Kemper; voor CDA Wierden /Enter: Bram Egberts en Henri van der Kolk, voor CDA Twenterand: Egbert Pot en Wim Blokland. De toegang is vrij voor boeren, burgers en buitenlui

Noot voor de redactie: