09 maart 2021

Jan Kuilder plaatsvervangend voorzitter gemeenteraad Twenterand

Op dinsdagavond (9 maart 2021) tijdens de raadsvergadering heeft Gerjan Smelt afscheid genomen van de gemeenteraad na 20 jaar. Tijdens het afscheid van de heer Smelt is mevrouw Kamphuis naar voren geschoven om de plek in de gemeenteraad op te vullen namens de ChristenUnie. Via deze weg willen wij de heer Smelt bedanken voor de samenwerking en inzet voor de gemeente Twenterand de afgelopen jaren. Daarnaast wenst het CDA Twenterand mevrouw Kamphuis veel succes in gemeenteraad.

De functie als plaatsvervangend voorzitter kwam door het vertrek van Gerjan Smelt vrij en al snel kwam de naam Jan Kuilder naar voren. Al jaren lang maakt Jan deel uit van de raad van Twenterand namens het CDA en mede daarom werd hij voorgedragen om deze functie over te nemen van Gerjan Smelt. Door middel van een hartelijke applaus is Jan Kuilder ingesteld als plaatsvervangend voorzitter in de raad van Twenterand. Het CDA Twenterand wenst Jan Kuilder veel succes in deze functie binnen de raad van Twenterand.

Jan Kuilder kon vanavond meteen al in actie komen.