19 oktober 2018

Martino Vos nieuwe voorzitter CDA Twenterand

In de Algemene Ledenvergadering van het CDA afdeling gemeente Twenterand is Martino Vos gisteren gekozen als nieuwe bestuursvoorzitter. Hiermee volgt hij Frouwke Bramer-Hegen op, die na de gemeenteraadsverkiezingen een plek in de gemeenteraad van de Gemeente Twenterand ingenomen heeft.

Martino is 43 jaar en woont in Vriezenveen. Zijn jeugd heeft hij doorgebracht in Westerhaar waar hij actief is geweest in het kerkenwerk en bij de korfbal. Momenteel is Martino leerlingbegeleider op de VMBO locatie van het Noordik in Almelo, daarvoor is hij ruim 10 jaar jeugdwerkcoördinator geweest in Vriezenveen en heeft hij les gegeven op verschillende basisscholen in de gemeente Twenterand. Martino is vier jaar secretaris van het CDA Twenterand geweest en was de afgelopen maanden, naast secretaris, waarnemend voorzitter.

Naast Martino Vos, is het bestuur versterkt met twee nieuwe leden. Dennis Janssen uit Den Ham is toegetreden tot het bestuur als secretaris en Rianca Evers-Den Ouden als algemeen bestuurslid.