26 december 2020

Het CDA wenst u fijne feestdagen!

Kerst is een feest van licht, vreugde en hoop. En juist in deze tijd kan dat nog wel eens lastig zijn dat voor ogen te houden. Helaas mogen we niet in grote getalen bij elkaar komen deze kerst en met de jaarwisseling maar laten we blij zijn dat we elkaar nog steeds (alhoewel beperkt) mogen ontmoeten. Samen met naaste familie of goede vrienden en ook op afstand kunnen we er voor elkaar zijn en elkaar aandacht schenken!

Begin deze maand was een mevrouw op zoek naar kerstkaarten. In gesprek met haar moesten we concluderen dat alleen al het met zorg uitkiezen van een kaart, passend bij de persoon voor wie die bedoeld is, van grote waarde is. Aandacht geven aan elkaar, ook al kunnen we elkaar niet omarmen. Met de oprechte intentie aan elkaar denken en aandacht schenken, al is het maar met een kaartje of een klein presentje, kan van grote waarde zijn.

Vooruitkijken het nieuwe jaar in

Het was een bewogen jaar dat we graag achter ons laten. Vanuit het licht en de hoop kijken we echter ook vooruit naar 2021. Een jaar waarin we hopen elkaar uiteindelijk weer meer te mogen ontmoeten en weer in wat grotere groepen bij elkaar kunnen komen. Maar ook een jaar waarin een hoop te gebeuren staat. Wij als fractie zien er naar uit om samen met u het jaar in te gaan en belangrijke onderwerpen aan te pakken!

Help mee!

En om tezamen die uitdaging aan te gaan, nodigen we u uit om mee te denken met ons. Meedenken met die dingen die Leusden aangaan, die Leusden mooier maken en waar wij -samen met u- deel van uit proberen te maken. Of het nu gaat om de (jeugd)zorg, de woningopgaaf of de uitdaging rondom energie, uw hulp en inbreng kunnen we goed gebruiken. Samen zetten we de schouders eronder!

Denk mee met het CDA voor zowel Leusden, Achterveld als Stoutenburg en meld je aan via [email protected].

Marijke van Eijden (fractievoorzitter CDA Leusden)

Bob Sloot (bestuursvoorzitter CDA Leusden)