26 januari 2022

Kandidatenlijst CDA Oudewater gepresenteerd

Het CDA Oudewater heeft de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen op 14, 15 en 16 maart vastgesteld!

Een diverse lijst met ervaring én nieuwe gezichten. Een mix van ervaring en kennis op allerlei terreinen met voor elke leeftijd een vertegenwoordiger.

Lijsttrekker Leendert Oosterom: ''We zijn trots op deze lijst. Het CDA is een brede volkspartij en de lijst is daar een goede afspiegeling van. Inwoners uit de (binnen)stad, uit de kernen Hekendorp en Papekop, agrariërs uit het buitengebied. Iedereen neemt zijn en haar eigen ervaringen mee. Vanuit de overheid, het bedrijfsleven, het maatschappelijke werk en als vrijwilliger in onze mooie gemeente.

Iedereen wil graag vanuit de CDA-idealen bijdragen aan de zorgzame, warme gemeenschap die we kennen in onze gemeente. Samen voor Oudewater! Juist met aandacht voor inwoners die om wat voor reden dan ook buiten de boot dreigen te vallen.''