18 februari 2022

Verkiezingsprogramma CDA Oudewater gepubliceerd

CDA Oudewater lijsttrekker Leendert Oosterom: 'Met trots presenteren wij ons verkiezingsprogramma. Duidelijke, concrete plannen waarvoor het CDA zich de komende vier jaar wil inzetten. We gaan ervoor! Samen voor Oudewater!

Het CDA Oudewater presenteert het verkiezingsprogramma 'Samen voor Oudewater' (KLIK HIER om het programma te openen).

Een duidelijk programma waarin concrete voornemens staan die Oudewater weer verder helpen. Want dat is hard nodig! Er moet meer gebouwd worden voor starters, de wegen en het groen verdienen een beter onderhoud en we moeten werken aan een realistisch en sterk duurzaamheidsbeleid. Daarnaast maken wij ons sterk voor iedereen die zorg nodig heeft, voor de talloze vrijwilligers en voor al onze ondernemers. Stuk voor stuk forse uitdagingen waar het CDA zich maar al te graag voor wil inzetten.

En dat doen wij eerlijk en betrouwbaar, de handen uit de mouwen. Want onze plannen en onze mensen zijn er voor jou, voor u, voor ons allemaal. Samen voor Oudewater!