25 maart 2024

40 nieuwe huurwoningen in Maarn

De CDA fractie is verheugd met de verkoop van twee percelen grond in Maarn voor het bouwen van 16 sociale woningen en 24 huurwoningen in het middensegment. In onze gemeente is grote behoefte aan deze woningen en we zijn content met de wijze waarop de initiatiefnemers en de gemeente dit samen hebben aangepakt.

Deze werkwijze is voor onze fractie een goed voorbeeld van denken in oplossingen van enerzijds samenwerking en anderzijds onze gemeentelijke gronden effectief inzetten om woningen te realiseren. En dan vooral woningen in het sociale en middensegment voor starters en senioren.

Wij wensen de initiatiefnemers succes bij de bouw van beide appartementencomplexen en verwachten uiteraard dat de toekomstige bewoners volop kunnen genieten van hun nieuwe woning, het mooie dorp Maarn en de voorzieningen en de natuur van de Heuvelrug.

Peter Kranenburg
Raadslid CDA Utrechtse Heuvelrug