23 februari 2022

5 maart CDA Wethouder Chantal Broekhuis en Rein Zwaan van Staatsbosbeheer: 'De Toekomst van het Lombokbos'

Op zaterdag 5 maart nodigt het CDA UTRECHTSE HEUVELRUG u uit voor de Lunch. Het CDA zorgt voor de lunch, vertelt wat zij tot nu toe weet van de plannen met het Lombokbos en u wordt uitgenodigd te vertellen wat u vindt wat er moet  gebeuren.

Tijdens de Lunch vertelt CDA Wethouder Chantal Broekhuis en Rein Zwaan van Staatsbosbeheer wat er sinds de valwind is gedaan en wat de komende tijd gaat gebeuren met het Lombokbos. Ook Mirjam Sterk (CDA) als gedeputeerde voor de Provincie Utrecht met in haar portefeuille Groen, zal aansluiten om uit eerste hand te horen wat de bewoners van Leersum voor toekomstige wensen hebben voor het herstel van de beschadigingen aan de natuur.

Maar ook breder. In het groenbeleid in deze gemeente zijn allerlei ontwikkelingen die in gang zijn gezet en die ook in de komende jaren zijn beslag gaan krijgen. Wat gaat dat voor u betekenen en hoe kunt u participeren in die ontwikkelingen?
De bijeenkomst staat onder leiding van het Leersumse CDA raadslid en kandidaat bij de gemeenteraadsverkiezingen Werner van Katwijk

Belangstelling uit Tweede Kamer
Vanuit de CDA Tweede Kamerfractie is er ook belangstelling voor deze bijeenkomst en voor wat er in Leersum is gebeurd met de valwind. De fractievoorzitter van de Tweede Kamerfractie van het CDA Pieter Heerma zal komen meelunchen en zal een bezoek brengen aan het Lombokbos.

ZATERDAG 5 Maart                           12.00 uur – 14.00 uur         in DE BINDER

In verband met de lunch graag van te voren opgeven via [email protected] of bel even naar Werner 06-23366032

MET HET CDA UTRECHTSE HEUVELRUG - SAMEN  GROEN  BOUWEN