27 februari 2018

Aline Pastoor genomineerd voor Beste raadslid van Nederland

Aline Pastoor, fractievoorzitter CDA Zeist, is genomineerd voor Beste raadslid van Nederland. De wedstrijd is een initiatief van de Volkskrant, omroep WNL en Campagnebureau BKB in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen.

‘Aline is een bevlogen volksvertegenwoordiger. Zij verbindt mensen en politiek, weet wat er leeft in de wijk en zet dat duidelijk op de agenda van de raad. Denk aan het behoud van buslijn 81, de aanpak van wachtlijsten op scholen en parkeren met een blauwe kaart in het centrum’, aldus Marcel Fluitman, lijsttrekker van het CDA Zeist.

Op de website besteraadslid.nl staat te lezen: ‘Aline zet zich met passie in voor de inwoners van Zeist. Zij is een scherp debater, sterk op inhoud en geliefd. Dit weet zij perfect te combineren met haar werk en jonge gezin’.

De nominatie komt voor Aline Pastoor als een verrassing: ‘Het voelt als een grote eer.’

Tot 7 maart 2018 kan iedereen online zijn stem uitbrengen. Daarna beoordeelt een professionele jury de 50 raadsleden met de meeste stemmen. Uiteindelijk gaan er 10 kandidaten door naar de finale. Wilt u ook dat de enige genomineerde Zeistenaar de finale haalt? Ga dan naar: www.alineuitzeist.nl en stem!