07 december 2021

Van Wolfswinkel (voorheen CU) en SGP slaan handen ineen met #TeamCDA voor #GR2022

Het CDA, Johan van Wolfswinkel (voorheen ChristenUnie) en de SGP zullen gezamenlijk, onder de vlag van het CDA Albrandswaard meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. Intensieve gesprekken tussen de drie partijen hebben geleid tot deze conclusie, waarmee het CDA bijna alle christelijke partijen in Albrandswaard zal vertegenwoordigen. Met deze gezamenlijke deelname aan de verkiezingen willen de partijen het belang onderstrepen van een sterk, christendemocratisch en sociaal politiek geluid binnen onze gemeente. Dit krijgt mede vorm door het feit dat de heren Johan van Wolfswinkel en Arjan Visser beiden op de kieslijst van het CDA Albrandswaard te vinden zullen zijn.

Sander van der Kaaij, Lijsttrekker voor het CDA bij de Gemeenteraadsverkiezingen in 2022:

‘’Ik ben ontzettend blij dat we elkaar gevonden hebben, en ook op deze manier de verbinding kunnen uitstralen die we als CDA Albrandswaard zo belangrijk vinden. Niet alleen met onze inwoners, maar juist ook binnen de raad. We hebben die politieke verbinding ook zo hard nodig, zeker in deze tijd vol tegenstellingen. Wanneer je dat gezamenlijk mag doen met partijen die dezelfde normen en waarden delen, dan is dat wat mij betreft winst!’’

Ook de Johan van Wolfswinkel (voorheen ChristenUnie) en de SGP scharen zich volmondig achter de samenwerking:

Johan van Wolfsinkel

We zijn ontzettend blij dat we elkaar op deze manier hebben kunnen vinden; het is goed om te kijken naar wat ons bindt! Daarnaast hadden we als CU/SGP niet de personele basis om zelfstandig door te gaan.

Arjan Visser

In een landschap dat steeds verder versplinterd, laten we zien dat de christelijke Albrandswaardse partijen elkaar kunnen vinden, en samen aan de slag gaan voor onze kiezers!

Benieuwd naar de complete kandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen in 2022 van het CDA? Klik dan op 'mensen' !

#TeamCDA