Jolanda den Engelsman

Jolanda den Engelsman Raadslid/Fractievoorzitter

Mijn passie voor politiek is ontstaan vanuit het vrijwilligerswerk in Capelle en daardoor te participeren in de gemeentepolitiek. Werkervaring bij diverse woningcorporaties en bij diverse Welzijnsorganisaties zorgen voor een goede verhouding tussen mensen en stenen. Door een breed netwerk overzicht wie, wat en waar zich bevind in de wijken.

Mijn uitdaging is om samen met de fractie en al haar ondersteuners het CDA de komende jaren weer op de kaart te zetten.Niet alleen tijdens verkiezingstijd, maar u zal de komende vier jaar de fractie tegenkomen bij bijeenkomsten in alle wijken. De vragen, ideeën of zorgen van inwoners, bedrijven en maatschappelijke- en vrijwilligersorganisatie neemt de fractie mee om tot weloverwogen keuzes te komen bij raadsbesluiten. Of met deze input zaken aan te kaarten. Niet alle wensen kunnen we vervullen maar een luisterend oor en een goed gesprek gaan we niet uit de weg.

Mijn motto: We spreken niet over maar met Capelle en iedereen doet en telt mee.

Contact met de fractie:  j.[email protected] telefoon 06-245 23 167. Tijdens onze fractievergadering is er ook een mogelijkheid om persoonlijk met ons te spreken.