13 juni 2019

CDA bezoekt jonge ondernemers op Goeree-Overflakkee

Op woensdag 12 juni jl. heeft het CDA Goeree-Overflakkee een eerste werkbezoek afgelegd in de serie: jonge ondernemers op Goeree-Overflakkee. Wat beweegt de jonge ondernemers op Goeree-Overflakkee? En krijgt men voldoende de ruimte om te kunnen ondernemen? Met wethouder Tea Both-Verhoeven, de fractieleden en het lokale bestuur is een bezoek gebracht aan banketbakkerij Maris te Oude-Tonge en aan Restaurant L’Ambiance te Middelharnis.

Bij Restaurant L’Ambiance aan het Vingerling te Middelharnis treffen we een jong team dat zich met hun restaurant wil onderscheiden door kwalitatieve en smaakvolle gerechten voor een goede prijs. En dat op een fantastische locatie met uitzicht op de pittoreske jachthaven van Middelharnis.

De CDA’ers zijn onder de indruk van het enorme enthousiasme van deze hardwerkende jonge ondernemers en de motivatie om een droom te willen realiseren. De ondernemers complimenteren de gemeente Goeree-Overflakkee voor de wijze waarop ondernemen mogelijk wordt gemaakt op ons eiland.

Het CDA ziet uit naar een volgend werkbezoek in de serie: jonge ondernemers op Goeree-Overflakkee. Ook ontvangt het CDA graag suggesties waar zij een volgende keer op bezoek kunnen gaan. Suggesties doorgeven kan onder ander via [email protected].