23 december 2022

CDA blij met investeringen in de Merenwijk!

Het CDA is erg tevreden met de aangekondigde investeringen in het winkelcentrum de Kopermolen van de Merenwijk. Raadslid Tobias Sandoval Garcia: "En dan heeft dit College ook aangegeven dat er extra woningen gerealiseerd kunnen worden voor ouderen en starters. Goed nieuws! Juist voor een wijk zoals de Merenwijk waar veel senioren wonen in eensgezinswoningen helpt de bouw van seniorenwoningen en appartementen voor de doorstroming."

Naast de realisatie van extra woningen in de Kopermolen, investeert de gemeente ook de komende jaren in nieuwe voorzieningen rondom het winkelcentrum zoals afvalbakken, nieuwe trottoirs, een ondergrondse parkeergarage en zitbankjes. Sandoval Garcia: "Allemaal positieve ontwikkelingen voor een belangerijk onderdeel van onze stad."

Vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van dit artikel? Stuur een mail naar ons raadslid Tobias Sandoval Garcia via [email protected]