04 februari 2023

Uitnodiging: politiek café bij CDA Voorschoten

Op 21 februari om 20.30 uur organiseert CDA Voorschoten een politiek café met als thema “Hoe samen aan de slag voor het klimaat?”. Klimaatverandering raakt iedereen en iedereen heeft er een mening over. Voor deze avond hebben we niemand minder dan ons eigen Tweede Kamerlid Henri Bontenbal bereid gevonden om naar Voorschoten toe te komen. Bontenbal zal zijn ideeën toelichten hoe wij samen de uitdaging van klimaatverandering aan kunnen gaan.

In een interactieve lezing zal Henri zijn gedachten delen en er is volop ruimte voor vragen en debat. De avond wordt afgesloten met een borrel waarin informeel met iedereen kan worden nagepraat. Vanaf 20.00 uur is de inloop en om 20.30 uur zal Henri beginnen. De locatie van het politiek café is Buurthuis de Boschbloem (Baron Schimmel vd Oyelaan 39 in Voorschoten). Iedereen is van harte welkom om bij de avond te zijn. Wil je erbij zijn? Geef je dan even op via een mailtje naar [email protected] Het CDA in Voorschoten kijkt uit naar een leuke avond en we hopen u daar te mogen begroeten.