04 april 2023

Fred Voskamp nieuwe wethouder

Met Fred Voskamp heeft het CDA Midden-Delfland een nieuwe wethouder gevonden. "We zijn verheugd dat we wederom een competente wethouder hebben gevonden” aldus Rob Zwaard fractievoorzitter van CDA Midden-Delfland. Het vertrek van wethouder Ten Have bracht het nodige teweeg. De afgelopen periode is daarom door de drie coalitie partijen D’66, VVD en CDA hierover gesproken en zijn er stappen gezet.

Fred Voskamp is 50 jaar en was in de periode 2014 – 2018 gemeenteraadslid voor het CDA in buurgemeente Maassluis en in de periode 2018 – 2022 wethouder in diezelfde gemeente. Fred wordt omschreven als verantwoordelijk, betrouwbaar en zorgzaam. Het CDA Midden-Delfland is dan ook blij dat Fred positief reageerde op het verzoek om in onze mooie gemeente de opengevallen plaats in te nemen. Wij kijken uit naar een positieve en constructieve samenwerking met Fred Voskamp en gaan weer gezamenlijk aan de slag voor het belang van de gemeente Midden-Delfland en haar inwoners.