09 oktober 2022

Waar moet de gemeente haar geld aan uitgeven?

Begin november stelt de gemeenteraad Midden-Delfland de begroting vast en wordt er beslist waaraan de ca 50 miljoen volgend jaar wordt uitgegeven. De komende jaren is er de mogelijkheid voor de gemeenteraad om keuzes te maken waaraan het wisselend beschikbare bedrag van enkele tonnen tot enkele miljoenen (incidenteel) moet worden besteed.

Om de mening van de burgers hierover te weten organiseert het CDA inloopavonden op woensdag 12 oktober in Den Hoorn (De Hoornbloem, aanvang 20.00u) en op woensdag 19 oktober in Maasland (De Singelhof, aanvang 20.00u). Iedereen is van harte uitgenodigd! Zo wil het CDA de inwoners horen en bij het beleid betrekken.
Onze wethouder financiën, Frank ten Have, verzorgt de inleiding en zal de gemeentelijke financiën toelichten. U kunt gewoon binnenlopen, opgeven is niet nodig.

Zeg het voort en tot ziens op 12 of 19 oktober!
CDA fractie Midden-Delfland