22 april 2024

Terugblik Vierluik Christendemocratie

De eerste ronde van de Vierluik Christendemocratie werd gegeven in Den Haag en Zwolle. Voor het najaar staan deze gepland in Eindhoven en Utrecht.

Fenny Helfferich was één van de deelnemers en blikt terug: "De reden om me aan te melden was nieuwsgierigheid. Ik merkte dat ik na een periode van wat afstand tot het CDA wel enthousiast wordt van de nieuwe koers, daar wilde ik op verdiepen. Verder was het om de hoek dus dat was praktisch ook handig.

De cursus is goed opgebouwd. Andre is een goede trainer en weet de groep er in te betrekken. Elke avond ga je naar huis met een verdieping op de christen democratische filosofie, genoeg vragen om een paar weken op door te denken (en boekentips voor een jaar) en tips hoe je het in de lokalen politiek kan toepassen. Doordat de deelnemers in onze groep heel verschillende achtergronden hadden, gaf ook de dialoog die we onderling hadden, nieuwe inzichten.

De avonden zijn goed gestructureerd en lopen ondanks de gesprekken niet uit de tijd. Ook prettig!"

Niets gevonden voor "".