28 februari 2021

CDA Tweede kamerlid Hilde Palland online in Dronten

Woensdagavond 03 maart a.s. uur spreekt CDA Tweede Kamerlid Hilde Palland op de Algemene Ledenvergadering van het CDA Dronten. Deze online ontmoeting start 20.30 uur, ook niet leden zijn welkom. Voor de Teams link om aanwezig te zijn, kan een bericht worden gezonden naar: [email protected].

Hilde Palland uit Kampen is sinds mei 2019 Tweede Kamerlid voor het CDA. In de afgelopen tijd heeft zij o.a. de debatten gevoerd over de steunpakketten van het kabinet. Hierbij heeft zij in het bijzonder gewezen op de moeilijke positie van zelfstandigen. Naast de Coronadebatten heeft zij zich volop ingezet voor familiebedrijven en aandacht gevraagd voor aanpassingen op de arbeidsmarkt zodat flexwerkers meer zekerheden kunnen opbouwen.

Hilde is kandidaat voor de komende Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart a.s. Op deze bijeenkomst kijkt zij vooruit en informeert belangstellenden uit Dronten en omgeving graag over de CDA visie op herstel.

Op de Kieslijst die in Flevoland wordt verspreid, staan vanaf plaats 50 kandidaten uit de Provincie Flevoland vermeld. CDA Dronten wordt vertegenwoordigd op plaats 53 door Jennie Kempenaar-van Ittersum, plaats 58 Ryanna de Boer (studerend in Dronten) en plaats 64 Siert Jan Lap.