Stien Crebas

Bestuurslid

33 jaar | projectmanager | Creil

Hallo ik ben Stien Crebas, 33 jaar oud en ik woon in Creil.
Ik kies voor CDA, omdat het een partij is waar ideeën en initiatieven die bijdragen aan het verbeteren van de samenleving ondersteund worden. Zo bouwen we samen aan een levensloopbestendige polder die aantrekkelijk is voor jong en oud. Als moeder vind ik het belangrijk dat kinderen in hun eigen dorpen of wijken naar school kunnen gaan en kunnen sporten. We gaan ervoor dat onze kinderen met een fijn gevoel terugkijken op hun jeugd in de polder en stiekem hoop ik natuurlijk dat zij zich hier dan ook weer willen vestigen.

CDA Noordoostpolder bestaat uit een diverse groep enthousiaste mensen van verschillende leeftijden, uit alle hoeken van de polder. Hierdoor kunnen onderwerpen vanuit verschillende invalshoeken bekeken en besproken worden. Dat is de kracht van ons CDA, dus stem woensdag 16 maart op CDA Noordoostpolder voor een sterke samenleving!

Bekijk hier het filmpje van Stien.