11 februari 2022

Liefde is....

Dantumadiel - CDA Dantumadiel deelde meer dan 300 attenties uit op Valentijnsdag. Het wordt hoog tijd om het leven en vooral de liefde te vieren.

Het lokale CDA ziet in Valentijnsdag een mooie kans om ouderen, onderwijsmedewerkers en ook gemeenteambtenaren in het zonnetje te zetten. Kandidaat-raadslid (nr. 9) uit Feanwâlden Roel Dijkstra over de actie: ‘We brengen onze ouderen graag een bosje tulpen als hart onder de riem!’. In Feanwâlden brachten CDA-ers een bezoek aan o.a. ouderen die in het Talma Hûs verblijven.

De huidige CDA-fractie voorzag in Damwâld bijna 100 ambtenaren van een lekkere gevulde koek voor bij de koffie. Daarnaast werd er ook een bezoek gebracht aan diverse basisscholen in Dantumadiel. Zo waren er bosjes vrolijke tulpen voor de beide basisscholen in de nieuwe Campus Damwâld. ‘De enorme flexibiliteit van onze onderwijstoppers verdient aandacht en waardering. Deze mensen hebben door de coronapandemie heel wat extra werk moeten verzetten. Diep respect!’, vertelt campagneleider en kandidaat-raadslid Hilbrand Visser. Ook werd er een kort flitsbezoek met tulpjes gebracht aan de studio van streekomroep RTV NOF in De Westereen.

Het spreekt voor zich dat de acties met in achtneming van de geldende coronamaatregelen plaatsvonden.