Beste inwoner van Smallingerland,

Als CDA willen wij samen met u het beste in Smallingerland naar boven halen. In de dorpen en Drachten vinden veel mooie initiatieven door inwoners plaats. Het CDA koestert deze initiatieven en wil samen met u verder bouwen aan een sterk Smallingerland.

Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen is het CDA de grootste partij geworden. De fractie telt vier raadsleden, afkomstig uit de gehele gemeente met een diverse achtergrond. Samen met u als inwoner of ondernemer willen wij het beste voor Smallingerland. Dat kunnen wij niet alleen. Als inwoner of ondernemer weet u als geen ander wat er speelt. Laten wij samen de handen uit te mouwen te steken en de gemeente nog beter maken dan hij als is.

Heeft u een onderwerp dat u graag bij de fractie onder de aandacht wilt brengen? Laat het weten. Wilt u nader kennis maken met een van de fractieleden? Aarzel niet en neem gerust contact op. Wij komen graag bij u langs.

Laten wij samen Smallingerland elke dag iets beter maken.

Tjebbe van der Meer
CDA Smallingerland